03:18

Harika mıyım neyim??

Didem hanımın değişik posizyonlarda çektirdiği sanatsal içerikli ): süper ötesi fotocuklarını yayınlıyorum. Acep biz mi bilemedik şindiki yeni yetme çocuklar bu işi profesyonelce karnımıza yerleşmeden önce mi öğreniyorlar. Her şeyleri bilmiş geliveriyorlar bu dünyaya. Saf anne durumlarından kurtulmak gerek elbet. Bu yüzden müdahale ediyorum, kızım sağdan poz verme! şöyle bir profil alalım, sözleri sarfediyoruz. Ukala cevap;

- Öyle olmaz çirkin çıkarım Annee!!! Ben ki bunca sene grafikerlik mesleğinden nasiplenmiş birri olarak bu işleri bilemiyorumda o biliyormuş. Üstelik de tecrübem onun yaşının iki katı ; o çook önceden öğrenmiş vesselam.


Bizim zamanımızda Winx yoktu ki, onlar bilirler iyi poz vermeyi diyor benim kızım. Biz ne bilelim. Şekerkız Candy ile idare ediyorduk. O da pek masum hani. Antony uğruna ardından ağlardı, ben öyle hatırlamaktayımdır. (İnş. yanlış değildir) ama şimdiki bebelere Maşallah! (artık doğarken bile bebek gibi bakmıyorlar)

2 yorum:

Bendeniz.. dedi ki...

çok bilmiş bunlar çook daha çekeceğimiz var:))
candy e bende sinir olurdum bir çocuğun beklediği hiçbişey yoktu resmen aşk entrika ve hırs vardı ve hangi akıl ufacık çocuklarn beynine işliyodu bunları bilmem:(

Lütfi Mutluer dedi ki...

mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmus basarılarının devamını dilerim bu benim sitem bakmak istersen www.anindayorum.com görüşmek dileğiyle hoşçakal